Premi The Versatile Blogger: L'entrada al bloc més gratificant

Tal i com el títol assenyala, aquesta és l'entrada més gratificant que hi ha al Deixant Petjades.


La Yolanda Roset des del seu meravellós bloc Recursos educatius per a l'educació especial fa menció a Deixant Petjades.


Aquest premi (The versatile Blogger) motiva a tants professionals, que com jo, dia rera dia, treballen per actualitzar el seu bloc,  innovar en el món de l'educació i sobretot, motivar als nostres alumnes i fills a aprendre, a anar més enllà.




Aquest agraïment, el voldria traslladar a tots vosaltres: mestres, pares, mares i alumnes que cada dia visiteu el bloc, buscant una nova petjada.
           
 MOLTES GRÀCIES!!!!

Aquests premis tenen quelcom especial  ja que els seus objectius són enfortir les relacions entre blocaires, conèixer una mica més a fons que hi ha darrera de cada bloc i, al mateix temps, donar a conèixer altres blocs interessants fent encara més gran aquesta xarxa de recursos. Amb la finalitat d'assolir aquests objectius aquest premi porta incloses una sèrie de condicions:


1. Dir qui te l’ha concedit (feina feta).
2. Dir  7 coses sobre un mateix: 
  • Sóc tutora de primària
  • M’apassiona la meva feina.
  • Tinc un vici: cercar nous recursos per motivar als meus alumnes i al meu fill a aprendre!  
  • Gràcies a tots vosaltres, cada dia m'agrada més el bloc
  • Sóc mare d'un meravellós nen, en Joel i a principis d'any arribarà la seva germaneta, l'Arlet.
  • M'ho passo pipa jugant amb el meu fill.
  • Espero sempre ansiosa el dia següent per aprendre alguna cosa nova.
3. Passar-lo a 15 blocs amics:



3 comentaris:

  1. moltes gràcies per compartir aquest segell amb nosaltres.
    Vanesa

    ResponElimina
  2. Hola Noèlia,

    Des de Recursos web et donem les gràcies per la teva menció. Hem seguit les normes del premi, que podràs comprovar a:

    http://blocs.xtec.cat/ealcaraz/2011/11/26/premi-the-versatile-blogger

    Fins aviat, Emilia.

    ResponElimina